torsdag 22 juli 2010

SEMESTER....!

Äntligen är det den 22 juli och jag börjar min semester idag! Det firar jag & Ozzy med att åka på det årliga jakt lägret i Fegen nu i eftrmiddag. Det blir nog en del titta och lyssna i år för min del, för jag kommer inte att köra Ozzy hela dagar, då han inte är Ok i ryggen än...
Förhoppningsvis innebär det att jag tar några fler kort är förra året, som jag kan lägga upp här på bloggen senare.







Igår tog vi (Jag & PG o Broder med familj) med Mamma & Pappa till Viareds flygfält i Borås och 'firade' Pappa's 70års present. Han fick ju en flygtur över sina domäner på sin födelsedag i April! Vädert var verkligen på vår sida, för precis när de landade efter en 40 min tur i luften kom det en rejäl åskskur! Efteråt åt vi en picknick på plats och kollade på när de flög segel flyg och ultra lätta plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar