tisdag 31 januari 2012

Bling-bling tjejer ?!

Visst blev jag söt ?

Då jag var sjukskriven hela förra veckan hade jag lite tid att surfa runt lite och det blev lite tröstshopping på nätet. Som vanligt blev det inte så mycket till mig själv utan mest åt andra, eller rättare sagt till de 4 benta.
Jag inhandlade ett gäng nya dummies på TEBA för vårens kommande träningar, och sen ett par fräschare 'flärp' reflex halsband.

2 visabilitydogs in action!


 Sen blev det lite impuls köp på 2 olika reflexvästar. Lysande investering visade det sig! De syns fantastiskt bra när de är ute på gården, även när det är halvskumt. Och det är skönt att veta att de syns extra bra, för det kommer ju en och annan bil utanför vår tomt.




Visst ser den smidig ut på Janis, och den är super lätt att ta av och på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar