söndag 27 februari 2011

Hur gör man...?

...om man fulltständigt har tröttanat på snön och vill börja träna jaktapportering bums...? Jag tror jag kommit på den genialaste idén att lösa detta problem.

Så nu har jag precis beställt ett gäng snödummies från Hundsystrarna.se. Det måste vara den perfekta planen att få snön att smälta...?!?!? För det kan man ju ge sig sjutton på att när postpaketet väl landar hos min ICA handlare i Gällstad, kommer snön att börja smälta bort nästa dag!!



Fiffig Snödummies, finns att köpa hos Hundsystrarna.se

Men jag tycker det lätt kan vara värt de hundralapparna som köpet gick på, om allt vitt försvinner... =)

2 kommentarer:

  1. Hejja dig Camilla!! Bra att du köper sådana så att vi andra kan använda våra vanliga snart igen!! ;)

    //Mia med Melker

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Så måste det ju va! :-)

    SvaraRadera