fredag 15 juli 2011

Test av nya SWEDTEAM kläder.

I veckan fick jag äntligen chansen att testa mitt nya jaktställ från Swedteam. Jag och några andra tjejer har varit med och tyckt och tänkt lite i deras produktutveckling. De har nämligen satsat mycket i höstkollektion på tjej/dam kläder och det är man ju inte bortskämd med i jaktbutikern. Och efter ett par möten i Länghem så tog dom med sig våra kommentarer och funderingar in på kammaren och det resulterade i ett nytt damjaktställ i Oakland serien.
Jag måste säga att jag är super nöjd ur mitt perspektiv, dvs som hundförare och jägare. Ett fantastiskt smidigt och framför allt snyggt ställ, som har många  rymliga fickor. (mest nöjd är jag med ryggfickan, perfekt för dummies och koppel.)
Och igår testade jag det för första gången i hällregn när jag ozzy var ute med Tina hennes golden kille Elliot och tränade apportering i Månstad. Funkade perfekt, helt torr under när jag kom in igen efter 1½ h. Det känns verkligen som att jackan kommer bli en favorit framåt hösten, även vid svamp promenader.

Jaktkläder SWEDTEAM® Jacka Oakland - Covertex - Dam : Lady


   
 Här är även länken till deras web katalog, det fanns flera goa nyheter där framförallt på dam sidorna, me like!

1 kommentar:

  1. Det blev riktigt snyggt!! Såg det på Elmia. Kul för er att vara med och utveckla nya grejer :-)

    SvaraRadera