fredag 15 juni 2012

1 år går så fort.

För exakt ett år sen idag var vi och hämtade hem lilla Janis från Kennel Mandylike's ! En riktig toppen dag, och mina två brorsdöttrar fick också följa med och glädjas med oss, mysa lite med de valpar som var kvar och få några små bett i fingrarna...

Tänka vad fort ett år går ändå, och jag är så super nöjd med min Janis som hittills har visat alla de goda egenskaper jag vill ha i en jaktlabrador. Följsam, lugn, 'will to please' och en jäkla apportglädje! Hon är även en riktigt go myshund i soffan...!

Vad jag är glad att hon bor hos mig!


Så här bedårande söt var lilla Janis för drygt ett år sen :)





En go myshund var även min lurviga,' flärp-örade' Elvis som jag har saknat i precis två år den här dagen... Mycket märkligt att dessa 2 händelser kunde sammanträffa på exakt samma dag? Men det är väl så livet är, Upp och ner, glädje och sorg. 

 
En liten tår på kinden faller när jag tänker på min allra bästa och goa Elvis...

2 kommentarer:

  1. Ja tiden bara rullar på,1 år känns som ingeting.Fina fina Elvis,en riktig härlig hund,håller med dej att en tår faller när man tänker på honom.

    Kram/Susanne

    SvaraRadera