fredag 3 augusti 2012

Läger besök i Halmstad.

För 2 veckor sen, precis närjag började min semseter, var jag på en snabbvisit över dagen nere i Halmstad. Där hade Fia med Qvittra anordnat ett kombinerat lydnas-, bruks- o jakt läger. En fantastisk fin anäggning Halmstads Brukshunds Klubb har, där nere i Halland!
 Och det är ju alltid lika kul och träffa sina kennelkompisar och samtidigt fick jag den stora äran att kolla lite närmare på några av de duktiga SM deltagarna och deras träning i lydnad. En helt annan träningsvärld för mig, men väldigt intressant :)

Genomgång inför en övning.


Här tränas det hinder.

Fotgående med  Katarina o Toffie.

Soya lämnar av sitt fina fynd...

Dagens publik!


Qvittra får belöning efter utmärkt jobb.
Ozzy´s syster Noa väntar på sin tur



Noa in action.
Min coola Janis solar sig under tiden de andra jobbar...
Cina O Soya på planen.
Snygg Soya pustar ut efter väl utfört arbete.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar