torsdag 9 augusti 2012

Rosa - Houdini

Jaha, där ser man.... en hundgård på ca 1.80 i höjd är inget för en liten Rosa!

Igår när jag var på en mycket givande unghundskurs med Janis nere i Moheda hos Birgitta Staflund-Wiberg, passade jag på att sätta de övriga 2 svarta i våran nybyggda, fina hundgård. 2 timmar borde bli bra tid att vänta på att Husse skulle komma hem, tänkte jag.

Men se det tycket inte Houdini-Rosa! -Alldeles för lång väntan bakom galler, jag tar mig ut...! sagt och gjort, där satt hon, utanför gallret och väntade så snällt på Husses hemkomst.


Ha-ha trodde ni att detta galler kan stoppa lilla mig från ett lyckat utbrytarförsök... ?!?




Det blir till att uppdatera säkerheten!


2 kommentarer:

  1. Ojdå, en utbrytar hund...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp många talanger har hon, lilla Rosa -Flyga högt och nu detta...
      ;)

      Radera